Iteration vs Recursion in Introduction to Programming Classes: An Empirical Study

In this article we have presented the results of an empirical study which was carried out on 130 students in Introduction to programming classes. Their initial preference, success rate, comprehension and subsequent preference were studied when dealing with programming tasks which could be solved usi...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Cybernetics and information technologies : CIT Ročník 16; číslo 4; s. 63 - 72
Hlavný autor: Sulov, Vladimir
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Sofia Sciendo 01.12.2016
De Gruyter Brill Sp. z o.o., Paradigm Publishing Services
Predmet:
ISSN:1314-4081, 1311-9702, 1314-4081
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.