How well do contemporary knowledge tracing algorithms predict the knowledge carried out of a digital learning game?

Despite considerable advances in knowledge tracing algorithms, educational technologies that use this technology typically continue to use older algorithms, such as Bayesian Knowledge Tracing. One key reason for this is that contemporary knowledge tracing algorithms primarily infer next-problem corr...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:ETR&D-EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCH AND DEVELOPMENT Ročník 71; číslo 3; s. 901 - 918
Hlavní autori: Scruggs, Richard, Baker, Ryan S., Pavlik, Philip I., McLaren, Bruce M., Liu, Ziyang
Médium: Journal Article Publikácia
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: New York Springer US 01.06.2023
Springer
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:1042-1629, 1556-6501
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.