How well do contemporary knowledge tracing algorithms predict the knowledge carried out of a digital learning game?
Despite considerable advances in knowledge tracing algorithms, educational technologies that use this technology typically continue to use older algorithms, such as Bayesian Knowledge Tracing. One key reason for this is that contemporary knowledge tracing algorithms primarily infer next-problem corr...
Uložené v:
| Vydané v: | ETR&D-EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCH AND DEVELOPMENT Ročník 71; číslo 3; s. 901 - 918 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , , , , |
| Médium: | Journal Article Publikácia |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
New York
Springer US
01.06.2023
Springer Springer Nature B.V |
| Predmet: | |
| ISSN: | 1042-1629, 1556-6501 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!