Non-Linear Beam Tracing on a GPU

Beam tracing combines the flexibility of ray tracing and the speed of polygon rasterization. However, beam tracing so far only handles linear transformations; thus, it is only applicable to linear effects such as planar mirror reflections but not to non‐linear effects such as curved mirror reflectio...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Computer graphics forum Ročník 30; číslo 8; s. 2156 - 2169
Hlavní autori: Liu, Baoquan, Wei, Li-Yi, Yang, Xu, Ma, Chongyang, Xu, Ying-Qing, Guo, Baining, Wu, Enhua
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Oxford, UK Blackwell Publishing Ltd 01.12.2011
Predmet:
ISSN:0167-7055, 1467-8659
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.