Multi-layer Depth Peeling by Single-Pass Rasterisation for Faster Isosurface Raytracing on GPUs

Empty‐space skipping is an essential acceleration technique for volume rendering. Image‐order empty‐space skipping is not well suited to GPU implementation, since it must perform checks on, essentially, a per‐sample basis, as in kd‐tree traversal, which can lead to a great deal of divergent branchin...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Computer graphics forum Ročník 29; číslo 3; s. 1231 - 1240
Hlavní autori: Liu, Baoquan, Clapworthy, Gordon J., Dong, Feng
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Oxford, UK Blackwell Publishing Ltd 01.06.2010
Predmet:
ISSN:0167-7055, 1467-8659
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.