A stratified study of students' understanding of basic optics concepts in different contexts using two-tier multiple-choice items

A large scale study involving 1786 year 7-10 Korean students from three school districts in Seoul was undertaken to evaluate their understanding of basic optics concepts using a two-tier multiple-choice diagnostic instrument consisting of four pairs of items, each of which evaluated the same concept...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Research in science & technological education Ročník 27; číslo 3; s. 253 - 265
Hlavní autori: Chu, Hye-Eun, Treagust, David F., Chandrasegaran, A.L.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Abingdon Routledge 01.11.2009
Taylor & Francis Ltd
Predmet:
ISSN:0263-5143, 1470-1138
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.