Meshless Shape and Motion Design for Multiple Deformable Objects

We present physically based algorithms for interactive deformable shape and motion modelling. We coarsely sample the objects with simulation nodes, and apply a meshless finite element method to obtain realistic deformations at interactive frame rates. This shape deformation algorithm is then used to...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Computer graphics forum Ročník 29; číslo 1; s. 43 - 59
Hlavní autori: Adams, B., Wicke, M., Ovsjanikov, M., Wand, M., Seidel, H.-P., Guibas, L. J.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Oxford, UK Blackwell Publishing Ltd 01.03.2010
Predmet:
ISSN:0167-7055, 1467-8659
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.