Embedded Implicit Stand-Ins for Animated Meshes: A Case of Hybrid Modelling

In this paper, we address shape modelling problems, encountered in computer animation and computer games development that are difficult to solve just using polygonal meshes. Our approach is based on a hybrid‐modelling concept that combines polygonal meshes with implicit surfaces. A hybrid model cons...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Computer graphics forum Ročník 29; číslo 1; s. 128 - 140
Hlavní autori: Kravtsov, D., Fryazinov, O., Adzhiev, V., Pasko, A., Comninos, P.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Oxford, UK Blackwell Publishing Ltd 01.03.2010
Predmet:
ISSN:0167-7055, 1467-8659
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.