Market value effects of acquisitions involving internet firms: a resource-based analysis

While most prior research suggests that the average change in market value of acquiring firms varies closely around zero, recent research grounded in the resource-based view and organizational learning theory identify positive returns to acquirers. We contribute to this literature by focusing on acq...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Strategic management journal Ročník 27; číslo 10; s. 899 - 913
Hlavní autori: Uhlenbruck, Klaus, Hitt, Michael A., Semadeni, Matthew
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Chichester, UK John Wiley & Sons, Ltd 01.10.2006
John Wiley and Sons
Predmet:
ISSN:0143-2095, 1097-0266
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.