Misconceptions about variables at the K-12 level

There are known misconceptions about variables which are mostly the same since the first studies since more than 30 years ago. Consciousness about the misconceptions in programming can be crucial for teaching and learning programming for novices because, if we are aware of them, maybe we can minimis...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Education and information technologies Ročník 24; číslo 2; s. 1251 - 1268
Hlavní autori: Žanko, Žana, Mladenović, Monika, Boljat, Ivica
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: New York Springer US 16.03.2019
Springer
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:1360-2357, 1573-7608
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.