Teaching Patients About Pain: The Emergence of Pain Science Education, its Learning Frameworks and Delivery Strategies

Since it emerged in the early 2000's, intensive education about 'how pain works', widely known as pain neuroscience education or explaining pain, has evolved into a new educational approach, with new content and new strategies. The substantial differences from the original have led th...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:The journal of pain Ročník 25; číslo 5; s. 104425
Hlavní autori: Lorimer Moseley, G, Leake, Hayley B, Beetsma, Anneke J, Watson, James A, Butler, David S, van der Mee, Annika, Stinson, Jennifer N, Harvie, Daniel, Palermo, Tonya M, Meeus, Mira, Ryan, Cormac G
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: United States 01.05.2024
Predmet:
ISSN:1528-8447, 1528-8447
On-line prístup:Zistit podrobnosti o prístupe
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.