Quality criteria for conceptual technology integration models in education bridging research and practice

In order to effectively use technology in education, appropriate conceptual understandings are needed to guide the integration process. Today, there is a wide range of conceptual models that are developed and used in research and/or practice focusing on educational technology integration. Conceptual...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Educational technology research and development Ročník 69; číslo 4; s. 2187 - 2208
Hlavní autori: Tondeur, Jo, Petko, Dominik, Christensen, Rhonda, Drossel, Kerstin, Starkey, Louise, Knezek, Gerald, Schmidt-Crawford, Denise A.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: New York Springer Science + Business Media 01.08.2021
Springer US
Springer
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:1042-1629, 1556-6501
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.