Planning the supply of rewards with cooperative promotion considerations in coalition loyalty programmes management

Coalition loyalty programmes (CLPs) are owned and operated as for-profit enterprises. We consider the ordering decisions of rewards that arise in this context, under a general setting in which not only is the demand for rewards uncertain, but also the CLP firm offers bonus points, a very common coop...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:The Journal of the Operational Research Society Ročník 66; číslo 7; s. 1140 - 1154
Hlavní autori: Cao, Yuheng, Nsakanda, Aaron L, Diaby, Moustapha
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: London Taylor & Francis 01.07.2015
Palgrave Macmillan
Palgrave Macmillan UK
Taylor & Francis Ltd
Predmet:
ISSN:0160-5682, 1476-9360
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.