Clusters of Solvers’ Behavior Patterns Among Beginners and Non-beginners and Their Changes During an Introductory Programming Course

Learning programming has become increasingly popular, with learners from diverse backgrounds and experiences requiring different support. Programming-process analysis helps to identify solver types and needs for assistance. The study examined students’ behavior patterns in programming among beginner...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Informatics in education Ročník 24; číslo 1; s. 199 - 221
Hlavní autori: Taveter, Heidi, Lepp, Marina
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Vilnius Vilniaus Universiteto Leidykla 01.01.2025
Vilnius University Press
Institute of Mathematics and Informatics
Vilnius University
Predmet:
ISSN:1648-5831, 2335-8971
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.