Understanding the quality factors that influence the continuance intention of students toward participation in MOOCs

The massive open online course (MOOC) is emerging as the new paradigm for modern education. The success of MOOCs depends on learners' continued usage. Drawing upon the information systems success model (IS success model) and technology acceptance model, a theoretical model for studying learners...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Educational technology research and development Ročník 65; číslo 5; s. 1195 - 1214
Hlavní autori: Yang, Ming, Shao, Zhen, Liu, Qian, Liu, Chuiyi
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: New York Springer Science+Business Media LLC 01.10.2017
Springer US
Springer
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:1042-1629, 1556-6501
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.