Comparison of Text-Based and Visual-Based Programming Input Methods for First-Time Learners

Aim/Purpose: When learning to program, both text-based and visual-based input methods are common. However, it is unclear which method is more appropriate for first-time learners (first learners). Background: The differences in the learning effect between text-based and visual-based input methods for...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of Information Technology Education: Research Ročník 16; s. 209 - 226
Hlavní autori: Saito, Daisuke, Washizaki, Hironori, Fukazawa, Yoshiaki
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Santa Rosa Informing Science Institute 01.01.2017
Predmet:
ISSN:1547-9714, 1539-3585
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.