Educational Stakeholders’ Independent Evaluation of an Artificial Intelligence-Enabled Adaptive Learning System Using Bayesian Network Predictive Simulations

Artificial intelligence-enabled adaptive learning systems (AI-ALS) are increasingly being deployed in education to enhance the learning needs of students. However, educational stakeholders are required by policy-makers to conduct an independent evaluation of the AI-ALS using a small sample size in a...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Education sciences Ročník 9; číslo 2; s. 110 - 141
Hlavní autori: HOW, Meng-Leong, HUNG, Wei Loong David
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Basel MDPI AG 01.06.2019
Predmet:
ISSN:2227-7102, 2227-7102
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.