Judgments of learning (JOLs) selectively improve memory depending on the type of test
JOL reactivity refers to the finding that making judgments of learning (JOLs) while studying material influences later memory for that material. Findings of JOL reactivity have been mixed, with some experiments reporting changes to memory when participants make JOLs and others finding no influence o...
Uložené v:
| Vydané v: | Memory & cognition Ročník 48; číslo 5; s. 745 - 758 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
New York
Springer US
01.07.2020
|
| Predmet: | |
| ISSN: | 0090-502X, 1532-5946, 1532-5946 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!