Humanizing chatbots: The effects of visual, identity and conversational cues on humanness perceptions
Chatbots are replacing human agents in a number of domains, from online tutoring to customer-service to even cognitive therapy. But, they are often machine-like in their interactions. What can we do to humanize chatbots? Should they necessarily be driven by human operators for them to be considered...
Uložené v:
| Vydané v: | Computers in human behavior Ročník 97; s. 304 - 316 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
Elmsford
Elsevier Ltd
01.08.2019
Elsevier Science Ltd |
| Predmet: | |
| ISSN: | 0747-5632, 1873-7692 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!