Advantages and limits of virtual reality in learning processes: Briviesca in the fifteenth century
Two teaching methodologies are presented and compared in this study: on the one hand, semi-guided tours in immersive virtual reality and, on the other, viewing video renderings of 3D environments. The two techniques are contrasted through 3D modeling of a fifteenth-century Spanish town called Brivie...
Uložené v:
| Vydané v: | Virtual reality : the journal of the Virtual Reality Society Ročník 24; číslo 1; s. 151 - 161 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
London
Springer London
01.03.2020
Springer Nature B.V |
| Predmet: | |
| ISSN: | 1359-4338, 1434-9957 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!