Mapping the service recovery research landscape: A bibliometric‐based systematic review

With businesses under increasing pressure to provide excellent customer service, postfailure recovery strategies have become critical for long‐term customer satisfaction and loyalty. The domain of service recovery has extensively been examined in academia; however, systematic studies that provide a...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Psychology & marketing Ročník 40; číslo 10; s. 2060 - 2087
Hlavní autori: Mir, Mahmood, Ashraf, Rohail, Syed, Tahir Abbas, Ali, Sara, Nawaz, Raheel
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Hoboken Wiley Periodicals Inc 01.10.2023
Predmet:
ISSN:0742-6046, 1520-6793
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.