Protocol for Language Arts Teaching Observation (PLATO) as a lens for assessing teaching quality

In this study, we used the Protocol for Language Arts Teaching Observation (PLATO) tool to examine teaching quality in two consecutive Norwegian language arts lessons and two consecutive mathematics lessons to identify key patterns of teaching quality and how aspects of PLATO shaped findings. Our an...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:School effectiveness and school improvement Ročník 36; číslo 3; s. 414 - 432
Hlavní autori: Klette, Kirsti, Luoto, Jennifer M., Magnusson, Camilla G., White, Mark C.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Abingdon Routledge 03.07.2025
Taylor & Francis Ltd
Predmet:
ISSN:0924-3453, 1744-5124
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.