Exploring the effect of augmented reality technology on high school students’ vocabulary learning, personality traits, and self-efficacy in flipped and blended classes

Incorporating augmented reality (AR) technology into education has the incredible capacity to elevate the quality of learning encounters significantly. In flipped and blended classrooms, where technology complements traditional instruction, investigating the effect of AR on vocabulary learning, self...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Education and information technologies Ročník 29; číslo 12; s. 16027 - 16050
Hlavní autori: Khodabandeh, Farzaneh, Mombini, Azimeh
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: New York Springer US 01.08.2024
Springer
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:1360-2357, 1573-7608
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.