Organizational Creativity as an Attributional Process: The Case of Haute Cuisine

In this paper, we develop a framework that conceptualizes organizational creativity as an attributional process in which organizational creativity is constantly negotiated between an organization and its environment through ‘entre-relating activities’. Based on an empirical analysis of this process...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Organization studies Ročník 39; číslo 2-3; s. 251 - 270
Hlavní autori: Koch, Jochen, Wenzel, Matthias, Senf, Ninja Natalie, Maibier, Corinna
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: London, England SAGE Publications 01.03.2018
Sage Publications Ltd
Predmet:
ISSN:0170-8406, 1741-3044
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.