Reconceptualizing Franchisee Performance: A Configurational Approach in a Base‐of‐the‐Pyramid Context
This paper proposes and tests a new conceptual framing for franchisee performance that draws on institutional complexity to explore the interaction of corporate, market, and relational logics of performance. Extant research draws on corporate and market logics to explain performance; however, this d...
Uložené v:
| Vydané v: | British journal of management Ročník 36; číslo 1; s. 17 - 33 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , , , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
London
Blackwell Publishing Ltd
01.01.2025
|
| Predmet: | |
| ISSN: | 1045-3172, 1467-8551 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!