The use of evidence-informed sustainability scenarios in the nursing curriculum: Development and evaluation of teaching methods

Climate change and resource scarcity pose challenges for healthcare in the future, yet there is little to raise awareness about these issues in the nursing curriculum and nurses are poorly equipped to practice in a changing climate. The aims of this paper are to describe how an evidence-informed ‘su...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Nurse education today Ročník 34; číslo 4; s. 490 - 493
Hlavní autori: Richardson, Janet, Grose, Jane, Doman, Maggie, Kelsey, Janet
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Scotland Elsevier Ltd 01.04.2014
Elsevier Science Ltd
Predmet:
ISSN:0260-6917, 1532-2793, 1532-2793
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.