A scoping review of the relationship between students’ ICT and performance in mathematics and science in the PISA data

This scoping literature review examines the relationship between ICT and performance scores in mathematics and science for students around the world included in the PISA assessment. In this review we examined 25 publications and showed that the relationship between ICT and academic achievement is no...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Social psychology of education Ročník 23; číslo 6; s. 1449 - 1481
Hlavní autori: Odell, Bryce, Cutumisu, Maria, Gierl, Mark
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Dordrecht Springer Netherlands 01.12.2020
Springer
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:1381-2890, 1573-1928
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.