Not a First Language but One Repertoire: Translanguaging as a Decolonizing Project
Translanguaging has opened up spaces to recognize the dynamic multilingualism of students in classrooms taught in dominant languages, and problematized concepts such as ‘additive bilingualism’. This article aims to further explore two issues that remain little understood. First, translanguaging is o...
Uložené v:
| Vydané v: | RELC journal Ročník 53; číslo 2; s. 313 - 324 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
London, England
SAGE Publications
01.08.2022
SAGE PUBLICATIONS, INC |
| Predmet: | |
| ISSN: | 0033-6882, 1745-526X |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!