"He Didn't Add More Evidence": Using Historical Graphic Novels to Develop Language Learners' Disciplinary Literacy

A growing body of work has contributed to the theorizing and practice of disciplinary literacy instruction at the secondary level. However, there has been relatively little attention paid to pedagogical supports—texts and practices—that can foster historical literacy development in English learners...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of adolescent & adult literacy Ročník 60; číslo 1; s. 35 - 43
Hlavný autor: Park, Jie Y.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Hoboken Blackwell Publishing Ltd 01.07.2016
Wiley Subscription Services, Inc
Wiley-Blackwell
Predmet:
ISSN:1081-3004, 1936-2706
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.