Effects of reading strategy instruction in English as a second language on students’ academic reading comprehension

The ability to read in a second language (L2) for academic purposes is essential for higher education students. Dutch colleges increasingly use materials in English or teach in English. This can be challenging for L2 readers, especially students entering higher education from vocational studies, who...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Language teaching research : LTR Ročník 27; číslo 6; s. 1456 - 1479
Hlavní autori: Yapp, Deborah, de Graaff, Rick, van den Bergh, Huub
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: London, England SAGE Publications 01.11.2023
Sage Publications Ltd
Predmet:
ISSN:1362-1688, 1477-0954
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.