Ethical sensitivity in consumers’ decision-making: The mediating and moderating role of internal locus of control
•The relationships among CES, ethical judgment and ECB are explored are .•The study partially validates the Hunt-Vitell general theory of marketing ethics.•iLOC) positively moderates the relationship between ethical judgment and ethical consumption behavior (ECB).•iLOC mediates the relationship betw...
Uložené v:
| Vydané v: | Journal of business research Ročník 131; s. 168 - 182 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
Elsevier Inc
01.07.2021
Elsevier B.V |
| Predmet: | |
| ISSN: | 0148-2963, 1873-7978 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!