Building corporate reputation through corporate social responsibility: the mediation role of employer branding

PurposeThe paper analyses the link between corporate social responsibility (CSR), employer branding (EB), and corporate reputation (CR). Considering the signaling theory and social commitment of organisations, the paper investigates the role of EB as a mediator.Design/methodology/approachData were c...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:International journal of social economics Ročník 49; číslo 12; s. 1770 - 1786
Hlavní autori: Binu Raj, Asha, N., Akbar Jan, A.K., Subramani
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Bradford Emerald Publishing Limited 27.09.2022
Emerald Group Publishing Limited
Predmet:
ISSN:0306-8293, 1758-6712
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.