Assessing educational outcomes in South Africa relative to economically comparable countries: A comparative analysis

The quality of education is a predictor of a country’s economic performance – which is why comparative international education surveys are important. South Africa performed poorly in the Trends in International Mathematics and Science Study (TIMSS) in 2019. The score of 374 for mathematics and 324 f...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:South African journal of education Ročník 44; číslo si1; s. S1 - S12
Hlavný autor: Nyamunda, John
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Bloemfontein Education Association of South Africa (EASA) 01.12.2024
Education Association of South Africa
Predmet:
ISSN:0256-0100, 2076-3433, 2076-3433
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.