The Expectancy‐Disconfirmation Model and Citizen Satisfaction with Public Services: A Meta‐analysis and an Agenda for Best Practice

The expectancy‐disconfirmation model has become the predominant approach in explaining citizen satisfaction with public services. It posits that citizens compare the performance of a service against their expectations of that service. Satisfaction occurs if the perceived performance meets or exceeds...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Public administration review Ročník 82; číslo 1; s. 147 - 159
Hlavní autori: Zhang, Jiasheng, Chen, Wenna, Petrovsky, Nicolai, Walker, Richard M.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Hoboken, USA Wiley Subscription Services, Inc 01.01.2022
American Society for Public Administration
Predmet:
ISSN:0033-3352, 1540-6210
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.