Measuring mathematics self-efficacy as a learning outcome

We report the construction and validation of a self-report 'Mathematics self-efficacy (MSE)' instrument, designed to measure this construct as a learning outcome of students following post-compulsory mathematics programmes. The sample ranged across two programmes: a traditional preparation...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Research in mathematics education Ročník 13; číslo 2; s. 169 - 190
Hlavní autori: Pampaka, Maria, Kleanthous, Irene, Hutcheson, Graeme D., Wake, Geoff
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Abingdon Taylor & Francis Group 01.07.2011
Taylor & Francis Ltd
Predmet:
ISSN:1479-4802, 1754-0178
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.