Multi-Batches Revenue Maximization for competitive products over online social network

Enterprises can promote their products widely and rapidly over Online Social Network (OSN) through viral marketing. Viral marketing means an enterprise gives samples of one product to some individuals in OSN, such that the individuals promote the product to their fans and fans’ fans. The information...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of network and computer applications Ročník 201; s. 103357
Hlavní autori: Liang, Guangxian, Yao, Xiaopeng, Gu, Yue, Huang, Hejiao, Gu, Chonglin
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Elsevier Ltd 01.05.2022
Predmet:
ISSN:1084-8045, 1095-8592
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.