Mentoring students engaging in scholarly projects and dissertations in doctoral nursing programs
•Faculty provided a mean of 516 and 180 total hours mentoring each PhD and DNP student on their scholarly work, respectively.•Forty percent of faculty received no workload credit for chairing student doctoral committees.•Only 20-25% of faculty reported receiving formal training for the mentoring rol...
Uložené v:
| Vydané v: | Nursing outlook Ročník 67; číslo 6; s. 776 - 788 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , , , , , , , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
United States
Elsevier Inc
01.11.2019
|
| Predmet: | |
| ISSN: | 0029-6554, 1528-3968, 1528-3968 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!