Mentoring students engaging in scholarly projects and dissertations in doctoral nursing programs

•Faculty provided a mean of 516 and 180 total hours mentoring each PhD and DNP student on their scholarly work, respectively.•Forty percent of faculty received no workload credit for chairing student doctoral committees.•Only 20-25% of faculty reported receiving formal training for the mentoring rol...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Nursing outlook Ročník 67; číslo 6; s. 776 - 788
Hlavní autori: Anderson, Kelley M., McLaughlin, Maureen Kirkpatrick, Crowell, Nancy A., Fall-Dickson, Jane M., White, Krista A., Heitzler, Ella T., Kesten, Karen S., Yearwood, Edilma L.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: United States Elsevier Inc 01.11.2019
Predmet:
ISSN:0029-6554, 1528-3968, 1528-3968
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.