Factorization-based primary dimension modelling for multidimensional data in recommender systems
In recent years, multidimensional data is becoming increasingly popular in recommender systems. For example, social tagging systems encourage users to employ user-defined keywords to help manage content in a personalized way. Recommender systems built upon social tagging systems utilize social taggi...
Uložené v:
| Vydané v: | International journal of machine learning and cybernetics Ročník 10; číslo 8; s. 2209 - 2228 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
Berlin/Heidelberg
Springer Berlin Heidelberg
01.08.2019
Springer Nature B.V |
| Predmet: | |
| ISSN: | 1868-8071, 1868-808X |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!