The intellectual structure of customer experience research in service scholarship: a bibliometric analysis

This study presents a framework and viewpoint on the intellectual structure and evolution of customer experience research in the service literature. Using the Scopus database, journal articles on customer experience have been extracted and examined to unearth the source knowledge and main themes via...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:The Service industries journal Ročník 42; číslo 7-8; s. 514 - 550
Hlavní autori: Arici, Hasan Evrim, Köseoglu, Mehmet Ali, Sökmen, Alptekin
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: London Routledge 11.06.2022
Taylor & Francis Ltd
Predmet:
ISSN:0264-2069, 1743-9507
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.