Tangible User Interfaces in Computer Programming Learning: A Systematic Literature Review

The teaching and learning of computer programming presents significant cognitive and pedagogical challenges, particularly for novice learners. In recent years, the use of Tangible User Interfaces (TUIs) has gained attention as a potentially promising approach for supporting programming education by...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:IEEE access Ročník 13; s. 179538 - 179555
Hlavní autori: Molina, Ana I., Navarro, Christian X., Alarcon, Oscar, Redondo, Miguel A.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Piscataway IEEE 2025
The Institute of Electrical and Electronics Engineers, Inc. (IEEE)
Predmet:
ISSN:2169-3536, 2169-3536
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.