Persuading in Arabic and English: A Study of EFL Argumentative Writing in Contrast with Native English Norms

This study investigated the use of persuasive strategies in argumentative academic writing by Arabic–English bilingual English as a foreign language (EFL) learners in their second language (English, L2), compared to their first language (Arabic, L1) and English L1 writing by native speakers of Engli...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Open Cultural Studies Ročník 9; číslo 1; s. 21582440221142210 - 39
Hlavní autori: El-Dakhs, Dina Abdel Salam, Yahya, Noorchaya, Al Thowaini, Buthainah M.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: De Gruyter 28.05.2025
Predmet:
ISSN:2451-3474, 2451-3474
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.