Persuading in Arabic and English: A Study of EFL Argumentative Writing in Contrast with Native English Norms
This study investigated the use of persuasive strategies in argumentative academic writing by Arabic–English bilingual English as a foreign language (EFL) learners in their second language (English, L2), compared to their first language (Arabic, L1) and English L1 writing by native speakers of Engli...
Uložené v:
| Vydané v: | Open Cultural Studies Ročník 9; číslo 1; s. 21582440221142210 - 39 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
De Gruyter
28.05.2025
|
| Predmet: | |
| ISSN: | 2451-3474, 2451-3474 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!