Key characteristics in designing massive open online courses (MOOCs) for user acceptance: an application of the extended technology acceptance model

In spite of the proliferation of Massive Open Online Courses (MOOCs) in higher education, factors influencing user acceptance of MOOCs are not well understood. This study is intended to investigate key characteristics of user acceptance from interface design (i.e. usability), content quality (i.e. p...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Interactive learning environments Ročník 30; číslo 5; s. 882 - 895
Hlavní autori: Tao, Da, Fu, Pei, Wang, Yunhui, Zhang, Tingru, Qu, Xingda
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Abingdon Routledge 19.05.2022
Taylor & Francis Ltd
Predmet:
ISSN:1049-4820, 1744-5191
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.