Integrating Collaborative Reasoning and Strategy Instruction to Improve Second Graders' Opinion Writing

The purpose of this study was to examine the effects of an approach to teaching opinion writing in the primary grades that combined collaborative reasoning with strategy instruction. Four teachers and 80 students were randomly assigned to treatment and control conditions for 10 days of instruction i...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Reading & writing quarterly Ročník 36; číslo 4; s. 379 - 395
Hlavní autori: Traga Philippakos, Zoi A., MacArthur, Charles A.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Abingdon Routledge 03.07.2020
Taylor & Francis Ltd
Predmet:
ISSN:1057-3569, 1521-0693
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.