What predicts teachers' use of digital learning in Germany? Examining the obstacles and conditions of digital learning in special education

The school closures during the COVID-19 outbreak triggered ashift towards digital learning. Whilst this is amajor challenge for mainstream education, the implementation of digital learning poses an even bigger challenge for special education teachers, as they are confronted with different learning r...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:European journal of special needs education Ročník 36; číslo 1; s. 80 - 97
Hlavní autori: Börnert-Ringleb, Moritz, Casale, Gino, Hillenbrand, Clemens
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Chichester Routledge 01.01.2021
Taylor & Francis Ltd
Predmet:
ISSN:0885-6257, 1469-591X
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.