Action research on pre-service elementary teachers' understandings of the scientific method and the use of evidence in a science and technology teaching course

Our past experiences in science teacher education inferred that using scientific practices in science teaching courses and supporting pre-service teachers' efforts to integrate these into their teaching allow them to gain confidence in analysing and interpreting empirical data. However, those e...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Research in science & technological education Ročník 40; číslo 4; s. 431 - 453
Hlavní autori: Saribas, Deniz, Akdemir, Zeynep Gonca
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Abingdon Routledge 02.10.2022
Taylor & Francis Ltd
Predmet:
ISSN:0263-5143, 1470-1138
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.