Development of professional identity among dental students – A qualitative study

Purpose The study explored dental students’ perception of their professional identity (PI) development at a newly established dental college with a problem‐based learning (PBL) curriculum. Methods Qualitative methods based on focus groups were used for data collection. The conceptual framework of th...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of dental education Ročník 87; číslo 1; s. 93 - 100
Hlavní autori: Du, Xiangyun, Al Khabuli, Jumma O. S., Ba Hattab, Raidan A. S., Daud, Aala, Philip, Nebu I, Anweigi, Lamyia, Matoug‐Elwerfelli, Manal, Ali, Kamran
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: United States 01.01.2023
Predmet:
ISSN:0022-0337, 1930-7837, 1930-7837
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.