The Role of STEM-Based Sustainability in Business and Management Curricula: Exploring Cognitive and Affective Outcomes in University Students

To address deficiencies in STEM and sustainability in business management and intra-university curricula, we developed and implemented an interdisciplinary STEM-based sustainability curriculum at a university in the Western United States. Six classes participated in curricular efforts including in-p...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of management education Ročník 46; číslo 4; s. 656 - 684
Hlavní autori: Craig, Christopher A., Petrun Sayers, Elizabeth L., Gilbertz, Susan, Karam, Rita, Feng, Song
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Los Angeles, CA SAGE Publications 01.08.2022
SAGE PUBLICATIONS, INC
Predmet:
ISSN:1052-5629, 1552-6658
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.