Why the Simple View of Reading Is Not Simplistic: Unpacking Component Skills of Reading Using a Direct and Indirect Effect Model of Reading (DIER)

Pathways of relations of language, cognitive, and literacy skills (i.e., working memory, vocabulary, grammatical knowledge, inference, comprehension monitoring, word reading, and listening comprehension) to reading comprehension were examined by comparing four variations of direct and indirect effec...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Scientific studies of reading Ročník 21; číslo 4; s. 310 - 333
Hlavný autor: Kim, Young-Suk Grace
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Philadelphia Routledge 04.07.2017
Routledge, Taylor & Francis Group
Predmet:
ISSN:1088-8438, 1532-799X
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.