Well‐being of higher education consumers: A review and research agenda
The concept of students‐as‐consumers has gained traction with the neo‐liberal agenda taking root in the higher education arena. A key value that these consumers look for and derive from their tertiary education is well‐being. Thus, a cognizance of the nature of student well‐being (SWB) is vital for...
Uložené v:
| Vydané v: | International journal of consumer studies Ročník 46; číslo 5; s. 1564 - 1593 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
Oxford
Blackwell Publishing Ltd
01.09.2022
|
| Predmet: | |
| ISSN: | 1470-6423, 1470-6431 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!