Well‐being of higher education consumers: A review and research agenda

The concept of students‐as‐consumers has gained traction with the neo‐liberal agenda taking root in the higher education arena. A key value that these consumers look for and derive from their tertiary education is well‐being. Thus, a cognizance of the nature of student well‐being (SWB) is vital for...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:International journal of consumer studies Ročník 46; číslo 5; s. 1564 - 1593
Hlavní autori: Khatri, Puja, Duggal, Harshleen Kaur
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Oxford Blackwell Publishing Ltd 01.09.2022
Predmet:
ISSN:1470-6423, 1470-6431
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.