Artificial intelligence learning platform in a visual programming environment: exploring an artificial intelligence learning model

Amidst the rapid advancement in the application of artificial intelligence learning, questions regarding the evaluation of students’ learning status and how students without relevant learning foundation on this subject can be trained to familiarize themselves in the field of artificial intelligence...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Educational technology research and development Ročník 72; číslo 2; s. 997 - 1024
Hlavní autori: Chang, Jui-Hung, Wang, Chi-Jane, Zhong, Hua-Xu, Weng, Hsiu-Chen, Zhou, Yu-Kai, Ong, Hoe-Yuan, Lai, Chin-Feng
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: New York Springer US 01.04.2024
Springer
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:1042-1629, 1556-6501
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.