Analyzing students' perceptions to improve the design of an automated assessment tool in online distributed programming

Designing an automated assessment tool in online distributed programming can provide students with a meaningful distributed learning environment that improves their academic performance. However, it is a complex and challenging endeavor that, as far as we know, has not been investigated yet. To addr...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Computers and education Ročník 128; s. 159 - 170
Hlavní autori: Daradoumis, Thanasis, Marquès Puig, Joan Manuel, Arguedas, Marta, Calvet Liñan, Laura
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Elsevier Ltd 01.01.2019
Predmet:
ISSN:0360-1315, 1873-782X
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.